среда, 25 ноября 2020 г.

 +

 
У меня пердечный сриступ
 
+
 
Песню, которую тебе прислала девушка, нужно не просто слушать, её нужно анализировать
 
+
 
Когда планируешь, всегда немного пролетаешь
 
+
 
Человек, у которого обе руки растут из жопы называется – амбисинистр
 
+
 
- ты можешь сейчас говорить?
- что-то важное?
- да
- нет, не могу
 
+
 
В селі живе одна бабка має 89років, купую їй молока, хліб, деколи чверточку, так вона каже:
- Як ти помреш, зовсім сама залишуся
 
+
 
Светский бал, ждут Ржевского. А его, естественно, нет. Послали денщика за ним. Денщик прибегает:
- Его благородь просили передать, что у них дама, и если он сможет, то придет через час, а если не сможет то через 15 минут!
 
+
 
морковкой какает зайчишка
орешком какает енот
а заблудившейся оксаной
у речки какает медведь
 
+
 
Є в мене подружка Світлана. Огонь і льод. Колись пішла на балкон, знімать постіране, і захлопнулась двєрь. А воно вже осінь, холодно. Замоталась у висохший пододіяльнік і стоїть, кукує. Сусід зверху виглянув, засуєтився, каже: "Свєточка, а шо такоє?". Та шо, каже, попадос.
- може вас визволить?
- та визволіть, у мене двері вхідні не закриті.
Він її і визволив. Прийшов з домашньою налівкою і банкою консервованих кабачків. Туда-сюда, побалакали про вибори, а потім ще й поїбались. Оце везе людям на обставини, їй богу. А мене колись Нелька мала захлопнула на балконі, я стою мерзну, а сусідка каже: "Ну нарешті я вискажу вам усе, шо про вас думаю". І я з годину слухала, яка я пизда і хабалка, поки чоловік не приїхав. В цьому світі, просто, дуже важно родицця під щасливой звіздой.
 
+

Комментариев нет:

Отправить комментарий